Bokrean är slut (för mig i alla fall)

Det var faktiskt inte meningen!

Men jag kom ut med betydligt fler böcker än jag hade tänkt mig. Jag brukar alltid komma ut med ett smörgåsbord av udda facklitteratur. Titlar som kroppens fysiologiska uppbyggnad och världens folkstammar är olästa kap från tidigare år.

I år har jag istället riktat in mig på böcker jag faktiskt tänker läsa. Det blev mycket skönlitteratur och en och annan barnbok till A. 


Karin Fossum - natt till den fjärde november
Aino Trosell - tvångströjan
Paulo Coelho - elva minuter
Bodil Malmsten - priset på vatten i Finistère
Frans G. Bengtsson - Röde Orm
Stieg Larsson - flickan som lekte med elden
Steven Saylor - Romarblod  

The complete guide to origami & papercraft (kastade jag mig över på en gång!)
Våra vanligaste fåglar från fönstret  


Jan Lööf - Pelle träffar en lokförare
H. A. Rey - Nicke Nyfiken
Roald Dahl - Kalle och chokladfabriken 


Jag sitter här med högar omkring mig och vet inte var (eller om) jag ska börja!

Kommentarer
Postat av: Hieronymus

Steven Saylors Romarblod var en riktigt angenäm upplevelse för mig. Men det krävs att man har tålamod och verkligen tilltalas av antika mysterier, så att säga.

Postat av: Shops2006

Great work,webmaster,nice design!

2010-11-16 @ 08:03:29
URL: http://www.shops2006.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback