bra boksiter 1.1

Om du känner igen inlägget beror det på att jag ursprungligen publicerade det den tolfte oktober. Sen dess har jag fyllt på efter hand. Och nu ser den så annorlunda ut att jag publicerar det igen. Det finns fantastiskt mycket bok-bloggar! Så många att jag väljer att samla dem i ett särskilt inlägg och inte har dem i länklistan.

Bloggar på BOK-
Bokringen
Bokhora Trots namnet...
Bokmoster
Bokbloggen
Bokhyllan
Boksidan
Bokdialogen
Bokstäver
Bokliv
Bokmärkt  (se också här!)
boktokig (samma layout som bokidioten!)
Bokbabel
Bokfronten
fröken bokmal
Stellas bokblogg
bokstollarna

Andra bok-bloggar
Kitty/ Nancy Drew
Hieronymus
Läsdagboken
Belgarion
Tinas läslust
Camilla
Barbabloggen
Kamilla och Helene
Ooofbok
Johanna och hennes böcker
En annan sida
Den döda zonen
http://theresans.blogg.se/bokblogg/
du är vad du läser
pocketbloggen
Michis böcker
Marikas bokdagbok
min bokhylla
Finböcker, fulböcker och mittemellanböcker

Intressanta bloggar som ibland bloggar om böcker
Storyteller
Eva Guns läsdagbok
Linnea
Girl Afraid
Gemen och verserad
boktips och betraktelser
Helenas böcker
Helenas böcker
Geek Galaxy
Markatta
Lilldjurets hemsida


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad roligt att du länkar till mig. :) Jag ska läsa din blogg också, det är alltid kul med bokbloggar.

Postat av: bokidioten/Johanna

Jag tycker om din sida! Jag är inne och läser då och då.

2007-01-21 @ 14:51:46
Postat av: Anna

Halloj!
Jag egosurfade en stund. O tack vare det så upptäckte jag din blogg. Nu ska jag glutta runt lite. :)

2007-02-06 @ 17:02:00
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: Pelleamal

Great site! Lots of useful information!

2009-07-03 @ 07:56:57
URL: http://pelleamal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback