Tack Libby!

Idag kom ett grönt kuvert på posten och inuti låg inte mindre än tre Cherry Ames, inte ens slitna! Tack Libby! Jag kan också passa på att lobba för hennes blogg!  Väl värd ett besök.

Libby hamnade på min sida om mina samlingar. Nu saknar jag följande 7 Cherry Ames: Cherry Ames-sjuksköterska, Cherry Ames--nattsköterska, Cherry Ames--skolsköterska, Cherry Ames i Vilda Västern, Cherry Ames--sköterska på vilohem, Cherry Ames--mottagningssköterska, Cherry Ames--sköterska på sommarläger


För listor på vilka Lotta-böcker (Merri Vik), fem-böcker (Enid Blyton), Ture Sventon (Åke Holmberg), Spöket-böcker (Thea Oljelund) och Nusse-böckerna (Kerstin Arthur Nilson) jag är på jakt efter, se den här sidan.  


Kommentarer
Postat av: annbookworm

Kul att läsa att fler än jag gillar att läsa om Cherry Ames. Även om det nu är mycket länge sedan jag tog mig till bokhandeln i slutet av i början av 80-talet för att inhandla de böcker jag kunde då för en selma stycket. Har de sju första och håller ögonen efter de övriga. Lycka till i din fortsatta jakt.

Postat av: Johanna/bokidioten

de är ju charmiga böcker! Lycka till - ibland har jag sett några på tradera

2008-12-17 @ 13:48:04
URL: http://www.bokidioten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback