Tack Kerstin!

Kerstin från kerstins krumelurer har just förgyllt min kväll! Brevid mig i soffan ligger en underbart sliten rena cirkusen, Lotta. Tack Kerstin!


Nu saknar jag följande Lotta-böcker:

Platt fall, Lotta!

Lotta i topp

Alltid Lotta

Då kör vi då, Lotta

Läsning för Lotta

Det ordnar sig Lotta

Helt otroligt, Lotta!

Liselott, Lottas dotter

Nu har jag följande Lotta-böcker att byta bort:
Se dig för, Lotta!

Ge aldrig upp, Lotta!
Lotta går till sjöss

Det spökar, Lotta!

Heja Lotta!

En ros åt Lotta

Kära Lotta 

Visst är det konstigt, Lotta



Mer om vilka böcker jag samlar på finns på min samlingssida!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack själv!

Nu har jag 41 Kittyböcker i min relativt nystartade samling =)

Postat av: Johanna/bokidioten

wow! Har du varit inne på Annas Kitty-sida och tittat? Ni borde ha en del gemensamt!

2008-11-25 @ 09:32:44
URL: http://www.bokidioten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback