Skugga

Skugga
Karin Alvtegen

dag jag gav upp - två minuter efter att jag plockade upp den

Den här boken köpte jag i god tid innan förlossningen och lade ner i BB-väskan: jag ville ha något lättsamt som jag skulle orka med efteråt. Jag läste baksidan och den verkade bra. Halvvägs in på första sidan får vi träffa en ensam, rädd och övergiven fyraåring. Inte rätt bok att läsa just nu  - inte ens första sidan klarade min bokmärkning!

Nu tror jag nog att boken är bra och jag kommer att läsa den senare. Inte nu.

Kommentarer
Postat av: Gealach

Ja, den är bra, alla Alvtegens böcker är hysteriskt svåra att släppa.

Postat av: Anonym

Jag är övertygad om att du har rätt! Om ett halvår eller är nog bättre tid att läsa den för mig...

2008-12-18 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback