Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)

Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)
Martina Haag


Jag tycker mycket om Martina Haag som kåsör. Romanen är inte lika bra, men med hög igen-känningsfaktor. Stockholmska, trettio-nånting, skådespelerska fortfarande inte på rätt ställe i samhället... som saknar ställe i samhället. Bitvis skrattar man högt, nickar igenkännande (vem ar aldrig suttit och druckit en kaffe med en Agneta) och bitvis vrider och skruvar man besvärat på sig. Jag tittar gärna bort när det är pinsamt på TV, och den här gången slutade det med att jag läste slutet på ett tidigt stadium, bara för att hon var så pinsam. Man får inte ljuga i sitt CV, och om man gör det får man i  alla fall inte vara så urbota optimistisk som Bella är... På den punkten noll identifikation. Å andra sidan har jag aldrig fått spela på Dramaten...

Kommentarer
Postat av: Nikolaimolly

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback