Allt om trädgård

Allt om trädgård
Marie & Björn Hansson mfl


Varenda gång man börjar få hybris borde man försöka lära sig något nytt. Jag har blivit med trädgård och insett vilka stora kunskapsluckor jag har. Allt om trädgård är mitt sätt att försöka täppa till de värsta på ett strukturerat sätt och lära mig grunderna.

Allt om trädgård innehåller mycket om väl ej allt. (det faktum att man tar död på löken om man kliper av blasten till påskliljorna stod inte i boken). Jag blev nästan sugen på att sätta igång när jag läst boken. Jag förstår hur man kan tänka när man planterar trädgården. Jag fattar att det finns olika sorters jord. Jag vet var jag ska hitta lösningar på de vanligaste problemen. Jag har förstått att jag ska skratta mig lycklig för att jag har en uppvuxen trädgård och inte måste börja med allt från början. Men jag känner mig också osedvanligt klumpig och okunnig. Måste man lägga ribban så högt? Jag önskar att min bokhandel även haft trädgård för dummies. Jag skulle garanterat köpt den - med.

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag hade en gång en trädgård....
Nu kommer Bosse och jag bli med balkong den 15 juni, jippi!
Jag har beställt boken "Växter för balkong och uterum". Det kommer att bli krukor för min del.
Hälsningar
Signe

Postat av: Theoalva

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-02-22 @ 14:15:39
URL: http://theoalva.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback