Bokidioten - en av de hundra främsta ;)

Jenny på hundöra har hittat en artikel i dagens media om marknadsföringen kring Amberville. I artikeln berättar marknadsföringsföretaget lite om sin strategi både bakom sakerna och om att man valt just bokbloggare för att skapa "buzz". I artikeln står också att

"Bokbloggare får allt mer makt. De är fria och obundna och har hög trovärdighet. Att gå genom dem är ett snabbt sätt att få ut informationen"

På ett annat ställe står det att man valt ut de främsta hundra bokbloggarna. Det har jag gått omkring och tänkt på idag. Att vara en av de hundra främsta... det kan tolkas på många sätt.

För övrigt vill jag säga att jag tycker det är kul att få en purjolök på posten. Men jag hade bespetsat mig på ett slitet, lagom medelålders och småfult mjukdjur. Det skulle väl, med lite ironi, kunna säga boken något?

Kommentarer
Postat av: Hans Persson

Vad får dig att tro att vi fått sista leveransen? ;-)

Postat av: Staffan

Grattis!

2007-09-30 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback