Hemlagat som present

Hemlagat som present
Anneli Bokemyr

Såna här böcker köper jag med jämna mellanrum. De är utmärkta hyllvärmare. Fast just den här tror jag faktiskt att jag kommer att ha nytta av. Boken innehåller ett antal recept på saker man kan laga själv och sedan ge bort. Jag är svag för det. Jag gillar att ge bort saker jag gjort själv. Alla recept i den här boken är inte riktigt av den karaktären att jag skulle ge bort resultatet. Men det som verkligen, verkligen lyfter boken är att man dessutom beskriver hur man kan förpacka det man gjort själv! Altlså, hur kan man utsmycka en kakburk eller glasburk så den känns lite finare? Är man, som jag, pysslig (vilket jobbigt ord! Ordet pysslig är liksom nedvärderande i sig självt! Jag önskar att det funnits ett bättre ord!) av sig, är detta ett bra val.

Kommentarer
Postat av: Lyran

Kreativ kanske man kan säga? Själv är jag tyvärr varken eller :-)

Postat av: Johanna/bokidioten

Hmmm... jag, det är kanske ett bättre ord! Och det inkluderar även det du gör på din blogg, eller hur?!

2008-07-29 @ 14:25:01
URL: http://www.bokidioten.se
Postat av: Lyran

Jo på min blogg och på mina hemsidor är jag kreativ, men mer praktiskt pysslande klarar jag tyvärr inte. Jag har det på ngt sätt helt enkelt inte i händerna.

2008-07-29 @ 21:32:33
URL: http://lyrannobel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback