Is och vatten, vatten och is

Is och vatten, vatten och is
Majgull Axelsson


Tänk att slippa vänta på pocketupplagan. Tänk att inte betala en krona för att få läsa en helt  ny bok - hemma och allt! Jag gillar bibliotek.

Boken är bra, men nu när jag fjorton dagar senare ska skriva om boken inser jag att den inte gjort något större intryck på mig. Jag gillade som sagt boken - jag vet att jag slukade den - men jag kommer inte ihåg mycket förutom stämningarna i boken. Jag vet inte om det beror på att (A) jag läser så fort; (B) jag ammar eller att (C) boken är ytlig. Istället för att skriva om boken hänvisar jag till någon som gjort det :) 

Det här har
textappeal skrivit om boken
Det här har oofbook skrivit om boken

Kommentarer
Postat av: sman

Boken kanske inte alls var ytlig, utan rentav djup, och krånglig - ett rent mästerverk som brott och straff, du får nog läsa om den där ;-)

Postat av: Johanna/bokidioten

intressant! Brott och straff är inte termer jag tänkte i när jag läste.

2009-06-25 @ 22:08:04
URL: http://www.bokidioten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback