Bra boksiter 1.2

Det börjar bli en så lång lista länkar... Speciellt sedan jag sett att Petra på en annan sida samlat över 130 sökbara bokbloggar på boksök. Så istället för att fortsätta att försöka lista allt jag ser kommer jag nu att försöka vara lite (men inte mycket!) mer restriktiv. En del är "rena" bokbloggar, andra mer blandade. Det här är siter jag följer med jämna mellanrum. 


A
Annas böcker (Anna)

B
Barbabloggen (flera recencenter med lite högre ambitioner)
Barnboksbloggen
Bok
Bokbabbel
Bokbloggen (flera recencenter med lite högre ambitioner)
Bokdialogen
Bokdagboken
Bokfronten
Bokhora Trots namnet... (flera recencenter med lite högre ambitioner)
Bokhyllan.nu Mer än bara en blogg
Bokhyllan.se
Bokkommmentar (Erik) Lite svår att läsa men bra innehåll
bokloggen
Bokmoster
Boknytt Ingen blogg. Tycks vara kommersiell
Bokmärkt (Helena)
bokstollarna
bokstavligt talat
Bokstäver
boktipsaren
boktips och betraktelser mer än bara böcker
boktokig samma layout som bokidioten! (Eva) *
Boktoppen Tycks ligga på is... tyvärr!
Bookreflections (Belgarion)*
Böcker (Kicki)

C
Camillas boklåda
Cornelia läser

D
Deckartips
Den döda zonen (Hieronymus)*
Den röda cirkeln
Du är vad du läser (Hans)

E
Emmas boktips
En annan sida (Petra)*
En textmissbrukares bekännelser
Errata (Malte)
Ett eget rum
Eva Guns läsdagbok
Ex libris Cia*

F
Finböcker, fulböcker och mittemellanböcker (Åsa)*
från pärm till pärm (Helena)
fröken bokmal

G
Geek Galaxy mer än bara böcker
Gemen och verserad (Pi)*
Girl Afraid
Gunnars deckare

H
Helenas böcker
Humaniorabloggen (flera recencenter med lite högre ambitioner)

I
Ikas ord 2.0
J
Jag skapar alltså är jag mer än bara böcker
Johanna och hennes böcker

K
Kamilla och Helene
Katafonteolog
Kitty Drew*

L
Lettura
Lilldjurets hemsida*
Lilith bokhylla
Linnea mer än bara böcker
Läsdagboken

M
Marikas bokdagbok
Michis böcker
min bokhylla (Malwa)
mina böcker
Moussa
Månskensdans mer än bara böcker
Mårtens bokblogg

N
Nittonde stolen (flera recencenter med lite högre ambitioner)

O
Ooofbok (ann-Sofie)*

P
pocketbloggen (Karin)

S
Saras betraktelser ibland om böcker!
Spectatia
Stellas bokblogg

T
The book pond
Theresans*
Tinas läslust
Tinglan mer än bara böcker. Samma layout som bokidioten
Trashonista

V
Vivi

LÄNKSAMLINGAR
bokringen
bokmärkt
Boksidan

CHAT/SNACK/COMMUNITIES
Boktips
Busluren
Boksnack
Bokhyllan.com
X-libris

SÖKFUNKTIONER
litteratursök
boksök

Kommentarer
Postat av: Samnicoline

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback