En bokhandel att frossa i

Har ni vägarna förbi Marsstrand i sommar, se till att gå förbi den lilla bokhandeln! Förutseende nog tar de också kort, vilket är en fördel eftersom den enda bankomaten ligger på Koön. Bokhandeln ligger på en tvärgata ett par butiker upp.

Varför då denna gratisreklam för en bokhandel jag inte kommer ihåg namnet på? En anledning är att bokhandeln är billig - det är bokrea jämt! De flesta böckerna är inbundna, det finns både barnböcker och vuxenböcker. Sortimentet är oväntat, men bra.
Som synes kom jag därifrån med en hel bunte böcker, fastän jag inte hade en tanke på att släpa med mig massa böcker hem. Vid nästa besök ska jag se till att bunkra lite barnböcker!

Kommentarer
Postat av: Monica

Låter som ett trevligt ställe. :-)

Postat av: Johanna

rekommenderas varmt!

2008-07-25 @ 20:48:33
URL: http://www.bokidioten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback