Åh, vad roligt!

Jag fick en e-post i höstas från bok.nu som jag aldrig orkade ta i. Och det blev faktiskt så att jag totalt glömde bort bok.nu ända tills nu när jag läste om det på dn.se. På bok.nu får man betygsätta böcker och sen förutsäger siten, med hjälp av vad andra läsare tyckt om boken, vilka andra böcker jag troligt kommer att gilla.

Jag fick ett par minuter över, gick in och registrerade mig och började klicka mig runt. Åh, vad roligt det är! Först och främst är det kul att se vilka böcker de tror att jag kommer att tycka om. Men sen är det också kul att klicka runt och betygsätta böcker jag läst (och se vad de trodde jag skulle tycka om det!) 

Kommentarer
Postat av: Gealach

Där måste jag kika in!

Postat av: Johanna/bokidioten

Jag såg dig faktiskt där inne! Ditt alias dök upp när du betygsatte en bok!

2009-02-05 @ 10:35:01
URL: http://www.bokidioten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback